За добрите идеи трябва да се говори. Те трябва да се популяризират, за да намерят още повече съмишленици. А в съвременния свят това не би било възможно без помощта на медиите, силата на социалните мрежи и въздействието на фотографията.
Воден от тази мисъл, екипът на Vivacom в партньорство с Български център за нестопанско право обнови изцяло своята социално отговорна инициатива Vivacom Регионален грант, като въведе акселераторска програма за финалистите. Десетте граждански организации финалисти преминаха през специална лаборатория, в която заедно с доказани маркетинг и ПР експерти имаха възможността да научат как да разказват убедително историите си чрез различните средства на комуникация.
„Благодарение на второто обучение научихме как да комуникираме проекта, както и как да подобрим присъствието си онлайн“, сподели Недялка Кацарова от Национално читалище на слепите „Луи Брайл 1928″.
Гражданските организации имаха възможността да научат тънкостите в разказването на вдъхновяващи истории и успешната работа с медиите лично от утвърдения ПР специалист и преподавател проф.д-р Десислава Бошнакова и доказания комуникационен експерт Любомир Аламанов.
Как организациите да оптимизират по-добре съдържанието в социалните мрежи и да взаимодействат с аудиторията разкри един от водещите маркетинг експерти Георги Малчев. В края на деня участниците дискутираха с професионалния фотограф Красена Ангелова какво е необходимо, за да бъде една снимка въздействаща и да предаде емоцията от проекта.