Преход на възможностите


Проект:
Преход на възможностите, Transition Opportunities (TOP) - 101122076

Период:
1 октомври 2023 – 30 септември 2024

Изпълнява се от: 
Бранд Медия България, съфинансиран от Европейския съюз

Главна цел: Общата цел на проекта "Преход на възможностите" (или Transition Opportunities, TOP) е да даде гласност на приноса на политиката на сближаване на ЕС, Фонда за справедлив преход и Плана за възстановяване на Европа за осигуряване на плавен и справедлив преход към неутрална по отношение на климата икономика на българските региони, които ще бъдат най-засегнати от трансформацията.

Дейности: 
  • 6 местни събития за повишаване на осведомеността с цел популяризиране и представяне на положителните резултати от мерките на политиката на сближаване в териториите на ниво NUTS3 Кюстендил, Перник и Стара Загора. Политически експерти и бенефициери ще дискутират приоритетите на ЕС, насочени към изменението на климата и опазването на околната среда, като по този начин ще позволят на аудиторията да разбере логиката на прехода и най-вече наличните възможности.
  • 1 уебинар за предприемачи, смели инвеститори и иноватори на национално и международно ниво, които да обсъдят темата за диверсификацията на местния икономически живот.
  • 1 международен форум /100 участници/ ще насърчи междурегионалното сътрудничество с други територии на ЕС, засегнати от зеления преход.
  • Стотици публикации в собствени и външни медийни канали.
  • 1 публично проучване за нивото на информираност на гражданите относно политиката на сближаване и възможностите за преход на регионално ниво. То ще ангажира гражданите в оценката на възможностите и ще отрази положителните резултати.
  • 1 картографиране на успешни примери, подкрепени с финансиране от ЕС - за да се повиши видимостта на кохезионната политика в регионите на проекта и да се демонстрира положителното въздействие върху живота на гражданите.
  • 15 подкаста - успешните бенефициери разказват истории за опита си по проектите и вдъхновяват аудиторията да разгърне потенциала на финансовите инструменти на политиката на сближаване. Интензивна дейност в областта на цифровите медии с цел да се увеличи видимостта на успешните проекти, като се включат местни влиятелни личности в разпространението на резултатите от проектите и посланията за зелен преход.
  • 3 предизвикателства в социалните мрежи за ангажиране на гражданите, които създават съдържание преди и след проектите, като по този начин припомнят положителното въздействие на КП. Чрез споделяне на снимки и видеоклипове те ще се превърнат в активни създатели на съдържание за проекта, като в същото време ще се включат в определянето на бъдещите приоритети.

Съфинансирано от Европейския съюз. Изразените възгледи и мнения обаче принадлежат изцяло на техния(ите) автор(и) и не отразяват непременно възгледите и мненията на Европейския съюз или на Европейската комисия. За тях не носи отговорност нито Европейският съюз, нито Европейската комисия.

Проучване: Хората в Перник се страхуват от затварянето на въглищните централи, не знаят позитивите от политиката на ЕС

Агенция "Тренд" направи проучване по поръчка на "Бранд Медия България" във връзка с изпълнението на европейския проект "Преход на възможностите"...

Прочети още

ЕК одобри 2.3 млрд. лв. за въглищните региони: Какво следва за Перник, Стара Загора и Кюстендил?

След месеци на дебати и спорове Европейската комисия одобри териториалните планове за развитие на въглищните региони в България. С решението...

Прочети още

Възможен ли е справедлив въглищен преход в Перник, Кюстендил и Стара Загора?

„Бранд Медия България“ ЕООД започна изпълнението на европейския проект „Преход на възможностите“ (Transition Opportunities, с акроним TOP). Целта на проекта...

Прочети още
Реклама

Нужна ли е смяна на политическия модел?

Реклама

Добре дошъл отново!

Влезте в профила си по-долу

Изтеглете паролата си

Моля, въведете потребителското си име или имейл адреса си, за да зададете отново паролата си.

Add New Playlist