Община Плевен не само е сред 10-те от общо 300 общински и районни администрации в страната със 100% вписани административни услуги, но има и най-голям брой услуги със статут “активни”. Това сочи публикуваният на 7 декември годишен доклад на Министерски съвет за изпълнение на задълженията на администрациите по Наредбата за административния регистър за тази година. През миналата година общината беше единствената в страната администрация със 100 % вписани административни услуги.
В Административния регистър към Интегрираната информационна система на държавната администрация Плевен има 151 вписани услуги. Само 6 от тях не са електронни. Това са нотариални заверки в малките населени места на територията за подпис, съдържание, препис-извлечение и удостоверения за брак, раждане и смърт.
В Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги EGOV.BG Община Плевен има вписани 164 броя електронни услуги, 19 от които не са административни услуги в Административния регистър. Сред тях са плащане на глоби по електронен път, 14 броя данъчни декларации, 2 броя искания по закона за местни данъци и такси, плащане на местни данъци и такси, уведомление от нотариуси.
Средно на ден служителите на Община Плевен обработват около 500 документа.