Теснолинейката Септември-Добринище е с нова визия. Това се случва след месеци съвместна работа между БДЖ и един от големите производители на бира в световен мащаб, които ще брандират теснопътното влакче.
Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Проектите за отдаване на площи с рекламна цел са включени отдавна в маркетинговата стратегия на дружеството, а резултатът от положените усилия за преодоляване на купища административни пречки е реализирането на първия проект от такъв мащаб.
Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите по подновяване на железопътната услуга.
От производителите на пивото обещават много изненади за пътуващите и организирането на специални игри и промоции за клиентите на БДЖ.
Освен брандирането на влака, представителите на известната българска бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.