Популярната модна къща Tommy Hilfiger представи своята есеннна кампания за 2021 година.
Кампанията ще премине под надслов „Pass the Mic”, като за основното вдъхновение зад нея стои идеята, че във всеки се крие силата да промени света, благодарение на своя глас. От марката вярват, че всяка история заслужава да бъде разказана и поради тази причина Tommy Hilfiger обособява своите социални платформи като място за споделяне и разширяване на посланието на кампанията, за да вдъхнови към промяната.
Този сезон посланиците на „Pass the mic” са представители на разнообразни творчески и етнически общности. Американската актрисата Яра Шахиди, номинираният за „Грами“ певец Джак Харлоу, южнокорейският актьор Ким Су-Хьон, актьорът Антъни Рамос, нигерийският певец и носител на „Грами“ Wizkid и DJ Cassidy са лицата, които искат да подтикнат промяната в обществото чрез предоставянето на поле за изява на различни мнения. Фокусирайки се върху конкретна тема, всеки талант вдъхновява своите феновете, като им отправя въпроси: „Какво ви вдъхновява да предприемете промяна? Какво бихте казали, ако светът ви слушаше? Какво е вашето виждане за бъдещето? Какво искате да кажете?“ .Желаещите да споделят своите мисли и идеи могат да го направят като оставят гласово съобщение на официалния Instagram канал на марката.
Моделите от кампанията на Tommy Hilfiger за есен 2021 съчетават модерната спретната визия с емблематичните за марката кройки и десени. Колекцията е изградена въз основа на амбициозната мисия на бранда за оползотворяване на всеки ресурс и приветстване на всички. Дрехите и аксесоарите в колекцията са преобразени, благодарение на устойчиви производствени методи и материи.