Стартира кампанията “681 Причини”, която ще се проведе през август и септември, за да насърчи местните жители и туристи да открият културното и историческото богатство на България, представено по модерен начин. Организацията на цялата инициатива е поверена на компания, която предоставя достъп до онлайн платформа, където всеки може да разгледа, избере и закупи билети за културни и исторически обекти в цялата страна. Участниците имат възможността да комбинират посещения на музеи с други преживявания като концерти, фестивали и атракции.
Чрез дигитализацията на процеса се преодолява една от основните пречки за младите и технологично ориентирани хора – липсата на активно онлайн присъствие и възможност за покупка на билети при повечето културни обекти в България. Участниците не само ще подкрепят национално значима кауза, но и ще имат шанс да спечелят награди, включително круиз за двама и билети за зрелищни концерти, които ще се проведат до края на годината.
Кампанията “681 Причини” е подкрепена от Асоциацията на българските музеи и над 10 общини, включили своите музеи и туристически атракции в списъка с локации. Сред градовете, в които ще могат да се посещават обекти, са София, Стара Загора, Бургас, Пловдив и Габрово.
Платформата URBO Vibe ще служи като основен канал за избор на музеи и преживявания.