В съвременния бизнес свят, политиката за устойчивост се превръща във все по-неделима част от стратегиите на успешните компании. И именно компаниите, които интегрират устойчиви решения в своята оперативна дейност, са тези, които имат водеща роля във формирането на отговорни общности.
Пример за такава компания у нас е Vivacom, който ясно демонстрира своята ангажираност към опазването на околната среда, като се превръща в първия телеком в страната, който въвежда електрически автомобили в оперативната си дейност. Този иновативен подход е поредната стъпка от стратегията за устойчиво развитие на компанията.
„С въвеждането на електрическата мобилност ние не само ще намалим въглеродните емисии, но и целим да насърчим екологичното мислене сред нашите служители“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.
Новите електромобили на телекома са екологични, компактни и с модерен дизайн. Със своя нулев отпечатък на въглеродни емисии и обхват от близо 170 километра с едно зареждане, те представляват идеалното решение за екологичен транспорт в градската среда. Този избор допринася за подобряване на качеството на въздуха и грижата за планетата.
Освен, че внедрява 40 нови електрически автомобила в своя автопарк, Vivacom изгражда и модерна зарядна инфраструктура. Чрез 10-те зарядни станции телекомът гарантира ефективното функциониране на електрическите коли.
Електрификацията на автопарка е в съответствие с дългосрочните амбиции на компанията за постигане на нулеви нетни емисии на парникови газове (ПГ) до 2040 година, както и краткосрочната цел за намаляване на абсолютните емисии на ПГ от обхвата 1 и 2 с 90% до 2030 година. Така Vivacom продължава да има лидерска позиция в иновациите и технологичното развитие, като едновременно с това поема значителен ангажимент и в областта на стратегията си за устойчиво развитие.