От седмици ни заливат оферти за намаления. Дали си струва да се гмурнем в това море от примамливи оферти, пред БНР разяснява изпълнителният директор на асоциация „Активни потребители“ Богомил Николов. „Не си спомням някога да съм пазарувал по време на „Черния петък“. Но вече не говорим само за един ден, а за „черен уикенд“, „черна седмица“ и т.н Това е позитивно развитие, защото когато тези намаления бяха в един ден, рискът от подвеждане на потребителите беше много по – голям.“
Винаги има както подвеждащи оферти, така и реални намаления, обясни Николов. „Въпросът е как може да откриете реалните оферти и да се възползвате от тях. Ако отивате на лов за намаления, има много по – голяма вероятност да сбъркате и да си купите ненужни вещи“.
Богомил Николов съветва да сме бдителни и да гледаме не процентите на намаление, а цените в абсолютни стойности.