Г-н Иванов, защо решихте да подаде оставка като областен координатор на ГЕРБ и председател на софийската организация?
Вече две години се води негативна кампания срещу мен. Политическите инсинуации са насочени директно и персонално към мен, въпреки че всички проверки на съответните служби завършиха с констатацията, че нищо незаконно не съм правил. Имам усещането, че някои политици и партии, които нямат какво да кажат, нямат идеи и нямат платформи, инспирират атаките срещу мен. Като няма , какво да предложат, се захващат с моята личност. Стана така, че като се заговори за интереси и, в общи линии, моето име веднага се появява. Сега като наближат изборите, ще започнат пък вече да си измислят разни неща, да се хвърлят разни истини в кавички. Затова реших, че няма никаква логика, да причинявам това, както на градската организация, така и на партията, като цяло.
Но защо точно сега преприехте тази крачка? Има ли някакъв повод?
Реших да предприема тази крачка сега, защото когато престанах да бъда председател на Столичния общински съвет, започна да се говори и пише, че ще бъда премахнат и от другото място, тоест от председателството на градската организация на ГЕРБ. Естествено, ако си бях подал оставката тогава, оттеглянето ми веднага щеше да се коментира превратно. И понеже от няколко месеца, моето име не се споменава, реших че сега е подходящият момент да го направя. Сега никой няма основание да каже „ето, него го махнаха и той си подаде оставката”. Сега оттеглянето ми е плод на личното ми решение . Чувствам се отговорен пред членовете и симпатизантите на партия ГЕРБ – София и не бих искал повече да допускам тенденциозни, политически спекулации около името ми да бъдат използвани в предстоящата кампания от политически партии, като компенсация на липсата на аргументи.
Възможно ли е, скандалът около надписаната лихва на „Карат С” също да е причина за оставката ви, предвид това, че договорите с частния превозвач бяха подписани, докато бяхте председател на общинския съвет?
Договорите с „Карат С” са резултата от работата на предишния общински съвет. Вярно е, че когато се подписваха, ние вече бяхме в мандат. Самият конкурс, решението за отдаването на линии на частни превозвачи, беше решено от общинските съветници преди нас. Ние всъщност заварихме конкурса. Вярно е, че фирмите влязоха в линиите, по времето, когато аз бях председател на СОС, но това беше, да кажем, предизвестено. Така че, оставката ми няма нищо общо с цялата история, свързана с „Карат С”, която се разви в общината.