Близо 300 хил. лв. са събраните до момента средства в благотворителната кампания “Избери, за да помогнеш” на Райфайзенбанк България. До този момент по сметки в четвъртата поред инициатива са се натрупали 284 398 лв., съобщиха от финансовата институция.
Близо 70% от сумата, което е натрупана до момента ще е за здравни проекти. Средствата са набрани от лични дарения на 2400 служители на групата Райфайзен и банката, която за всяко направено дарение е добавила по още 100 лв.
24-те проекта, включени в инициативата имат за цел да решат значими проблеми от сферата на здравеопазването, социалната сфера, културата и образованието, и опазването на околната среда.
В набраната до този момент сума не са включени средствата от дарители, които са превеждали средства директно на организациите, както и даренията чрез SMS. Сайтът на инициативата www.izberi.rbb.bg ще остане активен и след публичното отчитане на набраните средства по време на кампанията, което ще се проведе в началото на февруари 2013 г. На сайта ще се поместват и отчетите на организациите, включени в кампанията, за това как са изразходвали дарените средства.
www.economymagazine.bg е сред медийните партньори на кампанията, която продължава. Всеки може да подкрепи проектите в кампанията на www.izberi.rbb.bg или като изпрати SMS.
Близо 300 хил. лв. са събраните до момента средства в благотворителната кампания “Избери, за да помогнеш” на Райфайзенбанк България. До този момент по сметки в четвъртата поред инициатива са се натрупали 284 398 лв., съобщиха от финансовата институция.
Близо 70% от сумата, което е натрупана до момента ще е за здравни проекти. Средствата са набрани от лични дарения на 2400 служители на групата Райфайзен и банката, която за всяко направено дарение е добавила по още 100 лв.
24-те проекта, включени в инициативата имат за цел да решат значими проблеми от сферата на здравеопазването, социалната сфера, културата и образованието, и опазването на околната среда.
В набраната до този момент сума не са включени средствата от дарители, които са превеждали средства директно на организациите, както и даренията чрез SMS. Сайтът на инициативата www.izberi.rbb.bg ще остане активен и след публичното отчитане на набраните средства по време на кампанията, което ще се проведе в началото на февруари 2013 г. На сайта ще се поместват и отчетите на организациите, включени в кампанията, за това как са изразходвали дарените средства.
www.economymagazine.bg е сред медийните партньори на кампанията, която продължава. Всеки може да подкрепи проектите в кампанията на www.izberi.rbb.bg или като изпрати SMS.