Възможностите за туризъм в страната ни ще бъдат представени и тази година на четиридневното изложение WTM-London, което ще се проведе от 2 до 5 ноември. От обявената в петък обществена поръчка “Изграждане на национален щанд за представяне на България като атрактивна дестинация на World Travel Market-London” става ясно, че този мащабен рекламен проект ще струва около половин милион лева или 100 000 лв. на ден.
В заданието на обществената поръчка е посочено, че прогнозната стойност на офертата не трябва да надвишава 336 000 лв., с ДДС, съобщава БГНЕС. Срещу тази сума изпълнителят, който ще бъде избран не по критерий “най-ниска цена”, а по “икономически най-изгодна оферта”, ще трябва да изгради щанд на площ от 295,75 кв.м, да превози рекламни материали, да монтира няколко телевизионни монитора, DVD-система за озвучаване, безжична интернет връзка, да отпечата 200 брошури, да осигури две кафе-машини, хладилници, които да напълни с български мезета, вино и бира, няколко бар стола, както и командироването и застраховката на четири промоутъри, на един комендант на щанда, на едно техническото лице и на екип, който ще изгради щанда.
В определената сума, която Министерството на туризма ще плати, не се включва таксата за участие на българските представители, нито транспортните и разходите за хотел, които ще имат служителите на ведомството, както и полагащите им се командировъчни.
Тази година се очаква престижното изложение да бъде посетено от над 50 000 професионалисти от сектора, а участие в него да вземат около 5 000 изложители от над 180 държави и региони.