20 000 литра гориво вадят спецекипи от потъналия в река Дунав кораб „Фери Топ 1“. Рано тази сутрин операцията започна в лимана на Дунавски драгажен флот. Тя се провежда под контрола на митницата, защото горивото е маркирано.
Операцията стартира, след като водолази влязоха в наводнените помещения на кораба. Те свързаха специални шлангове към цистерната на брага, в която се прелива горивото. Заради проблеми предизвикани от една от резбите на скачените шлангове, която не е „хванала“ добре, се наложи работата да бъде спряна за час. В това време водолазите свързаха отново съоръженията, писа Русе нюз. За да не се допусне изтичане на гориво, всичко бе подложено на нова проверка, след което операцията продължи. Очаква се до края на деня операцията да приключи.
Най-вероятно корабът ще бъде нарязан за скрап, след като бъдат изяснени причините за инцидента.
20 000 литра гориво вадят спецекипи от потъналия в река Дунав кораб „Фери Топ 1“. Рано тази сутрин операцията започна в лимана на Дунавски драгажен флот. Тя се провежда под контрола на митницата, защото горивото е маркирано.
Операцията стартира, след като водолази влязоха в наводнените помещения на кораба. Те свързаха специални шлангове към цистерната на брага, в която се прелива горивото. Заради проблеми предизвикани от една от резбите на скачените шлангове, която не е „хванала“ добре, се наложи работата да бъде спряна за час. В това време водолазите свързаха отново съоръженията, писа Русе нюз. За да не се допусне изтичане на гориво, всичко бе подложено на нова проверка, след което операцията продължи. Очаква се до края на деня операцията да приключи.
Най-вероятно корабът ще бъде нарязан за скрап, след като бъдат изяснени причините за инцидента.