Министерството на туризма и редица големи общини в страната вече стартираха кампания за рекламиране на възможностите за туризъм по региони. Нейната цел е да насърчи вътрешния туризъм като покаже емблематичните културно-историческите забележителности в България. Всяка община, която взима участие в инициативата, предоставя безвъзмездно билбордове, на които се рекламират атракции от други общини. Това е начин да се привлече вниманието на хората към историческото и природно богатство на страната ни.
Община Видин е сред първите, включили се в кампанията. Единствената напълно запазена в България средновековна крепост „Баба Вида” се представя във Велико Търново, Габрово и Перник. Тя продължава да привлича любителите на историята, а нейната тайнственост предизвиква постоянен интерес. Чрез рекламирането на средновековния замък в други региони тези, които все още не са го посетили, са провокирани да го направят.
Община Видин е предоставила на Министерството на туризма два билборда за ползване. Първият се намира на входа на града. На него се рекламират резерватът „Сребърна“ в община Силистра и етнографският комплекс „Етъра” в община Габрово. Другият билборд е на улица „Широка”, който кани любезно жителите и гостите на Видин да посетят скалния манастир „Св. Димитрий Басарбовски” в община Русе и Регионалия исторически музей в Търговище.
Рекламната кампания ще продължи около шест месеца, като очакванията са българските туристи да разгледат и опознаят родните забележителности.
Още новини от Видин и региона вижте ТУК.
Гласувайте в конкурса „Кмет на месеца“ ТУК.