Процедура за подбор на здравен медиатор обяви общината в Мездра. Кандидатите трябва да представят автобиография, мотивационно писмо, копие от диплома за завършено средно образование и заявление по образец. , което се получава в деловодството на местната администрация. Документът може да бъде изтеглен и от интернет страницата на Община Мездра на адрес: www.mezdra.bg в секция „Обяви“.
Изисквания към кандидатите са да имат завършено средно образование, да принадлежат към местна уязвима етническа общност, да познават здравните и социални проблеми на общността, да владеят езика й и да притежават базисна компютърна грамотност.
В рамките на ден ще бъдат разгледани постъпилите документи от комисия, след което ще се проведат интервюта с одобрените кандидати. Датата ще бъде уточнена допълнителна, казаха от община Мездра.
Крайният срок за подаване на документите е 8 януари.